måndag 6 januari 2014

FOTO 6 SÖTSUGEN (301)









14 kommentarer:

  1. näää meeen! Nu måste jag titta i skåpen!!Sötsugen blev jag allt! Du fotograferar så himla läckert!

    SvaraRadera
  2. Jättejättegott ser det ut! Superfint fotat!

    SvaraRadera
  3. Så lockande det ser ut! Snyggt!

    SvaraRadera
  4. Åh sp fint fotat, blir sötsugen jag med, har ett prs godisförbud med mina barn så sötsuget är lite extra stort just nu...

    SvaraRadera
  5. Ger en ny innebörd i frasen "att ta sig ett glas" ;)

    SvaraRadera
  6. Jag avstår men jag har fyllt Gubbens STORA burk för han vräker i sej när han är hemma! Läckert arrangerat och kan namnet på flera sorter sen gillar jag Evas kommentar om att ta sej ett glas, hahaaa...!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  7. Snyggt foto, tur man inte gillar lösgodis

    SvaraRadera
  8. Snygg avskalad bakgrund och alla dessa sötsaker i urläckra färger och former.

    SvaraRadera
  9. Ja, nu blev jag sötsugen...

    SvaraRadera
  10. Vilken fin bild…..godisfärgerna mot den ljusa bakgrunden.

    SvaraRadera
  11. Ja... vem blir inte sugen nu!

    SvaraRadera
  12. Riktigt snyggt.... Ser gott ut

    SvaraRadera
  13. Jättefint foto och kul med ditt finger som ska ta sig en godis! :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.