fredag 3 januari 2014

Foto 3 KORK (141)
















11 kommentarer:

  1. mmmm gott .......och snyggt fotograferat!

    SvaraRadera
  2. Snyggt presenterat.

    SvaraRadera
  3. Snygg bild, undrar hur många sådana korkar som for ur flaskor på nyåret ;-)

    SvaraRadera
  4. Säkert många sådan korkar som flög iväg på nyårsafton... snyggt foto!

    SvaraRadera
  5. Riktigt snygg bild och komposition!

    SvaraRadera
  6. Mmm!! …vacker Bild….

    SvaraRadera
  7. Snyggt!!! Här blev det ingen kork då de små flaskorna inte har så snygga bara i plast (Gubben å jag fick dricka själva)! Så det får väl bli en större flaska med kork nästa gång!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  8. Läckert fotat! Härligt att bara foten syns på glasen, då det är korken som ska vara i centrum på detta tema och fint med kort skärpedjup. Kanonfin bild helt enkelt!

    SvaraRadera
  9. Jag gillar att bara foten på glasen syns, då det var korken som var huvudnummer i bilden. Tycker även att det blir mer spännande med kort skärpedjup! Snyggt helt enkelt!!

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.