torsdag 30 januari 2014

FOTO 30 MINNEN (186)








8 kommentarer:

  1. Hoppas ni skriver i albumet vilka alla på bilderna är! Det gjorde inte den äldre generationen i min familj - för det skulle de göra, sen. 'Sen' kom inte, och nu har vi ingen aning :( väldigt synd!

    SvaraRadera
  2. Verkligen fina minnen att vårda ömt!!

    SvaraRadera
  3. Album är väldigt innehållsrika på minnen. Roligt att ta fram och titta och minnas.

    SvaraRadera
  4. Perfekt bild till temat.

    SvaraRadera
  5. Det är så underbart minnen i form av foton, jag älskar fotoalbum. Kan fastna och bläddra i timmar...

    SvaraRadera
  6. Fantastiska minnen att ha! Jag hoppas också att ni tänker på att skriva vilka det är på bilderna.

    SvaraRadera
  7. Minnena från idag försvinner i nästa hårddiskkrasch.

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.