onsdag 15 januari 2014

FOTO 15 KORT (142)









10 kommentarer:

  1. Man har verkligen vansinnigt mycket kort nuförtiden (sa jag och lät som om ja vore hundra ;)) - bra att använda dem till temat!

    SvaraRadera
  2. Symboliskt och snyggt! Håller med Eva, fasligt mycket kort nuförtiden och jag hittar sällan rätt, alltid har just det jag behöver gömt undan sig någonstans :)

    SvaraRadera
  3. Helt hopplöst mycket kort att hålla reda på har man!

    SvaraRadera
  4. En bild i tiden... Snyggt med speglingen, ger ju en känsla av massor:)

    SvaraRadera
  5. Törs jag kommentera för här är hon son inte gillar kort! Har inte ens ett bankkort jag kör med svarta pengar, så kallas ju kontanter!!! Skall jag handla på Internet så blir det Gubben som får rädda mej! Jag har även lyckats med att tappa avgasröret på E4:an söderut å Gubben hitta en verkstad för lagning via telefon! Verkstaden blev förberedda att jag förmodligen inte hade mitt volvokort med, så de fixa räkningen med Gubbens kort över telefon, hahaa...! Nu har vi inte Volvo längre så nu slipper jag det!!!
    Men snyggt foto där du återigen använt spegling!!! Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack för skrattet. jag kan riktigt höra förvåningen hos verkstadsgubbarna att du inte hade ett kort att betala med... Tack för ditt ärliga inlägg!

      Radera
  6. Oj, det var några stycken ;-)

    SvaraRadera
  7. hmm dubletter....är de framme med spegeln nu igen ;-)

    SvaraRadera
  8. Läckert med speglingen, då ser de ännu fler ut. Jag älskar när de gör om och jag kan visa mitt leg och använda det som bonuskort. På så sätt blir plånboken lite mindre tjock och jag kan faktiskt hoppas att det finns pengar i den...

    SvaraRadera
  9. Så här ser det nog ut hos de flesta av oss :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.