måndag 20 januari 2014

FOTO 20 LIVETS TRIANGEL (162)









9 kommentarer:

  1. Har funderat mycket på hur jag ska lösa detta tema. Kändes omöjligt...men du lyckades med bravur. Snyggt!

    SvaraRadera
  2. Ja det kan man ju säga - bra tänkt! Jag har en lösning i mitt huvud- halvfärdig, men jag hoppas ingen hinner före ;-))

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt vackert, och bra tolkning av svårt tema!

    SvaraRadera
  4. Grattis till att du löst detta svåra tema.

    SvaraRadera
  5. Perfekt! Jag trodde temat var omöjligt..

    SvaraRadera
  6. Jag gillar verkligen dina makrobilder!!! Snyggt fångat tema!

    SvaraRadera
  7. Snygg lösning på den kluriga!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  8. Perfekt lösning på ett tema som jag verkligen funderat på!

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.