söndag 5 januari 2014

FOTO 5 FÅGELLIV (66)












13 kommentarer:

  1. Fin Bild och fint komponerad!

    SvaraRadera
  2. Så fint fångad bild på de små söta blåmesarna.

    SvaraRadera
  3. Blåmesar är så söta. Jag försöker fota fåglar jag med, men det är så mörkt ute nu att jag lyckas inte så bra som du gjort på den här bilden!

    SvaraRadera
  4. Det är så mysigt att ha småfåglar ute vid fågelmatningen!
    Jag tycker över huvudtaget att det är svårt att fånga bilder ute nu när det är så mörk. Antingen blir de mörka, oskarpa eller gryniga...

    SvaraRadera
  5. Skulle också vilja mata fåglarna men här är ännu alldeles för mycket sork och möss! Det var fruktansvärt mycket när vi flytta hit de kila över fötterna hela tiden första året! Sådana stunder då man längtar efter katter som skrämmer bort dem! Tjejen skrämmer iväg alla som jagar hennes vänner, Grrrrr...! Underbart foto och du ser ut att ha bättre fotoväder ute! Har fortfarande kasst väder trodde det skulle komma in lite idag men fukten tog överhand igen!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  6. Åh, vackert. Det är så mysigt att ha fågelservering utanför - gratis underhållning :).

    SvaraRadera
  7. Jättefin bild med härliga färger!

    SvaraRadera
  8. Vacker bild. Fint med det korta skärpedjupet och kompositionen.

    SvaraRadera
  9. Så fin bild du har verkligen fångat dem bra

    SvaraRadera
  10. Snygg bild på jättesöta fåglar!

    SvaraRadera
  11. Ja oj så mycket blåmesar det finns...vi har våra fågelmatare fulla av dem, så länge inte nötskrikorna jagar bort dem.

    SvaraRadera
  12. Fin bild. Man kan nästan tro att det är en spegelbild. Trädstammen till vänster ramar in bilden effektivt.

    SvaraRadera
  13. Härlig bild! Jag gillar det korta skärpedjupet som lägger fokus på den främsta fågeln. Fin balans i bilden också, med stammen och mataren som motvikter.

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.