söndag 12 januari 2014

FOTO 13 SALT (252)














15 kommentarer:

  1. Otroligt snyggt arrangerat med omgivning och ljuset! Det ser ut som exklusivt gourmesalt! Läckert!!! Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack va glad jag blir för din varma kommentar!

      Radera
  2. Märks att du är intresserad av fotografering och bra bilder tar du också.
    Ska kolla in fler av dina inlägg när jag en gång hittade hit!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Kul att du hittat till mej. Välkommen tillbaka vid tillfälle.

      Radera
  3. Attans nu hann du före mig....har köpt en sådan där studio som jag anar att du har.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hann före dej med temat tack vare att blogger var lite trögt. Jag hade egentligen schemalagt bilden till några dagar fram men schemaläggningen fungerade inte så den lad ut sej på en gång. Därför blev jag före ;=))

      Jag har mycket riktigt en liten studio som jag använder ibland när jag fotar. Liten och smidig och lätt att använda. Här köpte jag den http://www.24.se/fotostudio-i-miniformat-med-dagsljusbelysning-p-13642.aspx?externalsearch=1

      Radera
  4. Att salt kan vara så snyggt! :)

    SvaraRadera
  5. Åh, så snyggt; arrangemanget, kompositionen och ljuset!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Jag lekte en hel del med ljuset för att få till bilden. Sambon kom in när jag fotade och han skakade bara på huvudet när jag flyttade runt lampan för att hitta ett bra ljus :=D

      Radera
  6. Mitt salt kommer längre fram i veckan, något annorlunda tolkning:) Din var magiskt arrangerad. Intresset för en sån där studio kan öka markant. Bra jobbat.

    SvaraRadera
  7. Salt kan vara väldigt vackert i rätt miljö tydligen. :) Snyggt foto!

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.