måndag 29 december 2014

FOTO 365 DECEMBERDAG (EGET TEMA 16)


Med en bild från en bitande kall vinterdag går jag i mål i fotoutmaningen 365 foton 2014. Det har verkligen varit kul och jag ser redan fram emot att ta mej an temalistan för 2015. Tack alla ni som tittat in till mej under året, tack för alla peppande kommentarer och tack för alla bilder ni har bidragit med på era bloggar. Hos er har jag hittat jag massor med fotoinspiration! 
Så vill jag önska er alla ett riktigt gott år 2015! 
Har du lust att titta på mina bidrag nästa år hittar du mej

  HÄR .
Mindag 365 foton 2015

12 kommentarer:

  1. JÄTTEGRATTIS till din Målgång! Och ett härligt avslutningstema med härligt foto!!! Kram;D

    SvaraRadera
  2. Grattis till målgång i årets utmaning! Har varit så trevligt att följa dig och dina fina bilder under året... nu har jag länkat till dig i nästa års blogg :)
    Gott slut och Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  3. Grattis till målgång och tack för i år.
    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till målgången. Du slutar med en lika fin bild som alltid.
    Tack för alla fina bilder du visat och dina kommentarer hos mig under året.
    Gott Nytt År!!

    SvaraRadera
  5. Grattis till målgången :) Vacker vinterbild som avslut på 2014!
    Gott slut och så ses vi 2015!

    SvaraRadera
  6. Grattis till målgången! Det har varit roligt att följa dina bilder och kanske ses vi nästa år också.

    SvaraRadera
  7. En underbar bild du går i mål med.
    Ses nästa år igen, då jag gör ett nytt försök för att komma i mål och ska försöka hitta lite mer tid att surfa runt bland olika deltagare.

    SvaraRadera
  8. Stort grattis till målgången. Många vackra fotografier och fina tolkningar har du presenterat under året. Tack för det här året och jag ser framemot ett nytt trevligt fotoår 2015. Älskar headern på din nya blogg! Ha ett fint Gott Nytt År 2015! Kram till dig och Alfons.

    SvaraRadera
  9. Nu spökar det...Dottern var inloggad på min dator så jag kommenterade i hennes namn av misstag (Aldriona) och nu gjorde jag nyss ett nytt inlägg som bara försvann.
    Jag vill säga: Grattis till målgång och tack för i år, Vi ses 2015!

    SvaraRadera
  10. Grattis till målgången! Det har varit kul att kika in hos dig och dina fina bilder. Tack för alla dina kommentarer hos mig. Vi ses nästa år!

    SvaraRadera
  11. Grattis till målgången och ett vackert vinterfoto! Ses nästa år!
    Gott slut och Gott Nytt önskas!

    SvaraRadera
  12. Vilken vacker bild! Som ett vykort! Grattis till att ha kommit i mål! Gott Nytt År!

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.