tisdag 8 april 2014

FOTO 98 FYLLEHUND (64)




6 kommentarer:

  1. Jaaa du har hittat en också! Jag har hittat två hos goda vänner men den kvällen när vi var där på fest hade jag ingen mobil eller kamera med så jag måste åka dit vid annat tillfälle. Sicken söt propp i nosen ;-))

    SvaraRadera
  2. Mina tankar kring detta tema har gått till en sån där, men har ännu inte hittat någon.

    SvaraRadera
  3. Vilken gullig fyllehund! :-)

    SvaraRadera
  4. Aj vad har hänt! Trodde jag kommenterat detta men det kanske var då det hände lite på nätet här hemma! Såsom nu när tydligen inte vår telefon fungerar!
    Läcker fyllehund! Undrar om jag kan hitta en Sankt Bernhard någonstans förutom i Alperna!! Kram ;D

    SvaraRadera
  5. Ett tema jag grunnat på...hur ska jag hitta en sådan? Men du lyckades bra!

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.