lördag 12 april 2014

FOTO 102 LÄXA (176)





I den här boken fick jag min första läsläxa. 

8 kommentarer:

  1. Vilken nostalgi bokens framsida ger! :-)

    SvaraRadera
  2. Mor ror, far är rar...eller om det var tvärt om... Det var den första läsläxan jag hade. Vet inte om boken är kvar. :)

    SvaraRadera
  3. Skoltiden fram till nian vill jag helst glömma och minns inte mycket bara det jobbiga! Börja skolan skall vara stort och jag minns fotot innan på trappen hemma men resten är totalt bortblåst och i tvåan börja jag min tredje skola!! Konstigt med glömskan!
    Men vad kul att du har kvar din läxbok!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  4. Ååå har du den kvar eller är det en nyutgåva?

    SvaraRadera
  5. Foto med mycket läxkänsla och nostalgi! Klockrent!

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.