tisdag 1 april 2014

FOTO 91 KOMPONERA (137)





Många har funderat hur jag gjort när jag fotat min "notkomposition" och då är det väl lika bra att jag berättar det :=)
Fotot är taget en mörk kväll när jag var promenad i närheten av den upplysta bangården här i Ånge. Min första tanke var att ta en bild av en lampa och men råkade vingla till med kameran. Resultatet blev olika roliga mönster och jag som gillar att experimentera med kameran fortsatte att fota med lång slutartid och samtidigt röra kameran. 
Bilden skulle ju också kunna passa in under temat "ljuslek". 




5 kommentarer:

  1. :) Jag har ingen aning om vad jag tittar på - men jag fattar att du komponerat bilden, och att jag gillar kreativiteten!

    SvaraRadera
  2. Underbara "noter" bara att börja spela! Ser ut som du lekt med rörelser i bilden, Snyggt!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  3. Vilket spännande foto! Jag har försökt lista ut vad du har fotograferat och hur du gjort för att få den intressanta effekten, men inser att jag inte kan klura ut det. Snyggt!

    SvaraRadera
  4. hmm hmm humm fiffiga du....kan det vara sugrör med trådar uppspända mellan sig och så har du små klädnypor där tror jag och även "rört litet med kameran" när du fotograferade....jiddrans snyggt löst oavsett hur du gjort!

    SvaraRadera
  5. Så spännande, bild perfekt komponerad ;)

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.