söndag 13 april 2014

FOTO 103 INHÄGNAD (114)









9 kommentarer:

  1. En seriöst menad inhängnad, verkligen!

    SvaraRadera
  2. Passande himmel till motivet.

    SvaraRadera
  3. Rejäl inhägnad där ingen ska ta sig in eller ut! Himlens lite mörka nyanser mot taggtråden är ger dramatik åt bilden. Riktigt snygg fotovinkel med den diagonala linjen. Enkel och effektfull - supersnyggt!

    SvaraRadera
  4. Aj tänker jag alltid när jag ser taggtråd. Ramlade mot morfars taggtrådsstängsel när jag var fem år och jag har ärren kvar på mitt knä. Fin bild i sig och jag associerar taggtråd alltid med något hemskt inte bara på grund av min skada utan jag tänker fängelse/läger också.

    SvaraRadera
  5. Supersnyggt foto och en fin tolkning av temat! Gillar linjerna och färgerna mycket :)

    SvaraRadera
  6. Väl inhägnat må jag säga!

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.