torsdag 3 april 2014

FOTO 93 LANDAT (156)





7 kommentarer:

  1. Fick se dem för tre veckor sen med de var för långt borta och de två som flög förbi var för snabba! Vackert fångat på iskanten!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  2. Vackert! Här har jag inte sett svanarna än här hos mig, men ett gräsandspar har flyttat in på min gård. Man blir glad över att vårfåglarna kommer. :-)

    SvaraRadera
  3. Åååå sångsvanen har kommit till dina trakter nu.

    SvaraRadera
  4. Vilken ståtlig och fin svan! :) Snyggt fotat!

    SvaraRadera
  5. Brukar ha sångsvan här tillfälligt varje vår när de är på vägg norr ut, men har inte sett dem ännu. Annars ser man bara knölsvanar.

    SvaraRadera
  6. En ståtlig svan, perfekt fångad!

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.