söndag 28 april 2013

Foto 134 OMAKA (222)


10 kommentarer:

  1. Härligt Omaka!!! Jättebra tolkning på fortskaffningmedel! Saknar den ena och har svårt att hitta plats att använda den andra! Ha en skööön dag Kram ;D

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt foto! Perfekt till omaka :D

    SvaraRadera
  3. Snyggt foto! Gardering är bra med tanke på aprilvädret som varit.

    SvaraRadera
  4. Just det jag skulle också tala om att det är inte jag som gjort tändsticksförvaringen i renhorn.

    SvaraRadera
  5. Så där omaka ser det ut hemma hos oss också i övergångstid mellan vårvinter och vår. Kul bild.

    SvaraRadera
  6. Ha, ha, nog är de omaka alltid:) väldigt kul bild som talar för sig själv!

    SvaraRadera
  7. Härligt rätt omaka lyckades du hitta.

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.