tisdag 9 april 2013

Foto 115 UPPACKAT (329)




8 kommentarer:

  1. Å har du varit på Marknad nu igen får börja hålla koll när var hur dom är! Mamma hade sån diskborste när jag var liten innan plastens framsteg! Mycket spännande att titta på de olika burkarnas innehåll!!! Kram ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är samma marknad, Gregoriemarknaden i Östersund. Bilderna har bara legat och mognat på sej lite :=)

      Radera
  2. Många fina och användbara uppackade saker!

    SvaraRadera
  3. Min mamma hade oxå en sån där diskborste när man var liten. Härligt med fina hantverksvaror.

    SvaraRadera
  4. Många bra saker som ligger uppackade

    SvaraRadera
  5. Syggt de gör sig på bild:) blev en jättebra tolkning!

    SvaraRadera
  6. Snyggt och prydligt uppackat, allt i sin lilla korg. Det ska väl vara lätt att packa ner sen igen när marknaden är slut. Och visst minns jag de där diskborstarna, som användes tills dom var så nednötta att man nästan var framme vid snöromknutningen. När jag var liten gick det blinda försäljare och sålde sånt där vid dörrarna. Undrar om dom fortfarande tillverkas av blinda?

    SvaraRadera
  7. Jätte fint med alla korgar med innehåll, väldigt fotogeniskt!

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.