tisdag 23 april 2013

Foto 129 MUSIK (205)






12 kommentarer:

  1. Så vackert, man kan nästan höra musiken ljuda! Fin komposition :)

    SvaraRadera
  2. Vackert komponerat och låter säkert lika fint när instrumentet spelar efter noterna.

    SvaraRadera
  3. Vackert komponerat :) Ja, bilden alltså :)

    SvaraRadera
  4. Fiolsnäckans vackra form, stråkens striktare båge och noternas exakthet, snyggt komponerat och skärpan på precis rätt ställe.

    SvaraRadera
  5. Ett favorit foto på Musik så Elegant och vackert fångat! Toppklass på FOTOT!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  6. Så vacker bild för temat ....hanterar du instrumentet ifråga?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej.....men min gitarrlärare ville att jag hellre skulle spela fiol eftersom två av mina syskon och min pappa spelade. Men jag ville annat :=)

      Radera
  7. Shit vad vackert! Går nog inte att fånga temat i fråga så mycket snyggare än så!

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.