onsdag 17 april 2013

Foto 123 TIDEN (313)




Är det fler än jag som tycker att tiden går fort? 

7 kommentarer:

  1. Ja. Jag tycker också det! Gillar rörelsen i pendeln :)

    SvaraRadera
  2. Visst går tiden fort! Fast nu önskar jag verkligen att man kunde stoppa den ett tag. Nu vill man få njuta länge av våren innan sommaren kommer.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag håller med tiden bara springer iväg. När sommaren kommer vill jag stoppa tiden en lång stund så vi får lång tid med sol och värme :)

    SvaraRadera
  4. Snyggt fågat av Tiden som har bråttom!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  5. Fruktansvärt fort! Snyggt med rörelseoskärpa i pendeln.

    SvaraRadera
  6. Och den går bara fortare ju äldre man blir.

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.