tisdag 16 april 2013

Foto 122 CIRKLAR (35)













9 kommentarer:

  1. Sitter här och funderar på vad det kan vara för något.

    SvaraRadera
  2. Jag funderar också, kan det vara något slags rep på en segelbåt? En vajer...har inte koll på vajrar och båtar, men någon slags anordning för att fästa något...hmm...spännande foto!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Cirklarna är isolatorer som sitter på kontaktledningen vid järnvägen.

      Radera
  3. Finns även vid kraftverken! Bra val av cirklar!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  4. Jag tänkte på kraftverk och ser att BatongAmanda kommer ihåg att de finns där. Snygg bild!

    SvaraRadera
  5. Skitsnygg bild! Vad är det för material i isolatorerna...? Ser ut som glas.

    SvaraRadera
  6. Så snyggt:-) en ren och enkel bild med snygg komposition!

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.