måndag 1 juli 2013

Foto 202 ÖGONBLICK (362)




I rätt ögonblick fångade jag humlans jakt. 

13 kommentarer:

  1. Verkligen klickat vid rätt nanosekund! Snyggt!

    SvaraRadera
  2. Perfekt snyggt och kul att se snabeln.

    SvaraRadera
  3. Vilken Ögonblick! WHOW!!! Helt suveränt foto!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  4. Aj, jag har aldrig sett maken till vass getingspets!
    Marodörer är dom, fast dom bits ju inte så gärna,urläckert foto!
    Tack för förklaringen till skylten Kall öl, det var ju verkligen lite skoj, jag trodde bilden var arrangerad, hittade den på FAcebook.
    Kämpa på med din utmaning, det går ju jättebra!

    SvaraRadera
  5. Makalöst snyggt fångat:) Underbara färger i din bild!

    SvaraRadera
  6. Hur många exponeringar blev det undrar Håkan och Jonas

    SvaraRadera
    Svar
    1. 7-8 tror jag det var. Kul att ni tittar in. Hoppas att besöka en nystartad blogg snart ;=)

      Radera
  7. Wooow! Vilken bild! Och så ser man "sugsnabeln" tydligt!

    SvaraRadera
  8. Men TUSAN vilken bild! Värsta proffsfotot ju! Impad!

    SvaraRadera
  9. Wow! Vilken bild!!!

    SvaraRadera
  10. Klart för landning. Humlan, detta kanske det flitigaste av våra polinerande insekter, så fint fångad på bild. Bra jobbat!

    SvaraRadera
  11. Läcker bild, gillar färgerna och att man ser vingarnas rörelseoskärpa!

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.