måndag 23 juni 2014

FOTO 174 MIDSOMMARTÅRTA (183)





9 kommentarer:

  1. Bara vraka å välja eller smaka på alla så kan man rullar hem sen! Ser ut som tårttävling med skiftande bidrag, Spännande!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  2. Det var väldigt så många tårtor :) Hoppas det var många som fick glädjen att smaka :)

    SvaraRadera
  3. Hur svårt som helst att välja där, hade nog smakat alla... :D

    SvaraRadera
  4. Oj här är det tårtkalas, finns säkert något för alla smaker!

    SvaraRadera
  5. Men jisses!!!? Var ni så många på midsommarafton eller kanske var det ett "allmänt" midsomamrfirande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Egentligen fuskar jag nu. Det var inte vid midsommar som alla dessa tårtor serverades utan det var vid skolavslutningen som vi hade ett sånt tårtkalas. Men tårtorna passar lika bra till midsommar ;=)

      Radera
    2. ahaa men det behöver vi ju inte bry oss om ..... jag blundar ;-)))

      Radera
  6. Härligt hav av tårtor! :-) Det ser verkligen gott ut!

    SvaraRadera
  7. Åh, så himla gott det ser ut! En midsommarnattsdröm av läckra tårtor!

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.