söndag 22 juni 2014

FOTO 173 DROTTNING (EGET TEMA 2)








10 kommentarer:

  1. Verkligen ett passande tema till bilden ;)

    SvaraRadera
  2. Vår vackra drottning! Jättefint porträtt :) Hmm...var hittar man en drottning till nästa år? :)

    SvaraRadera
  3. Vackert porträtt på drottningen. :-) Det här blir verkligen en utmaning till nästa år att hitta en drottning... :-)

    SvaraRadera
  4. Ypperligt tema :) och en väldigt fin bild!

    SvaraRadera
  5. Nästa år får jag placera mig vid slottet (eller Drottningholm) och lurpassa på drottningen för jag är aldrig på några "jippon" där hon deltar.....ja ja det finns ju som tur är andra sätt att lösa det här temat ;-))

    SvaraRadera
  6. Det var ju stiligt att få ett eget porträtt på drottningen!
    Kul att du håller igång utmaningen, mycket fint inne hos dig.
    Janicke / Adm.

    SvaraRadera
  7. Inga problem att hitta Drottningar till nästa år fast vissa håller jag helst avstånd till! Ju mer jag tänker på temat desto fler olika förslag ploppar upp fast de är inte lika vackra som din!!! Kram ;D

    Förresten var det länge sedan jag såg en Nattens Drottning! ;)))

    SvaraRadera
  8. Vilket fint porträtt av drottningen!

    SvaraRadera
  9. Snyggt porträtt.

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.