lördag 31 augusti 2013

Foto 263 EXTREM (63)


Extremt lång skidtur. 

7 kommentarer:

  1. Wasa tog (inte riktigt, men nästan) den turen - inte för han ville, men för han var tvungen ... och nu gör människor det "för skojs skull" ;) Extremt!

    SvaraRadera
  2. Tänk att det finns så många som frivilligt vill ge sig i kast med nio mil på skidor... :)

    SvaraRadera
  3. Extremt! Ett av loppen min kollega gjort, sen tog hon sig an Vätternrundan, Vansbrosimmet och Lidingöloppet efter det ^^Hu! Beundransvärt, men jag tittar hellre på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har grannen i norr också gjort - Klassikern kallas den.

      Radera
  4. Ja fy! Inget för mig i varje fall!

    SvaraRadera
  5. Inget för mig heller. Har inte åkt skidor sedan 1969, när gympaläraren inte kunde tvinga mig längre.

    SvaraRadera
  6. Lång tur att det är bra med förberedelser innan man ger sej ut på den färden så man slipper gömma sej i utedasset, hahaa!!! Kram ;D

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.