måndag 8 juli 2013

Foto 209 SOMMARPLÅGA (EGET TEMA 4)



7 kommentarer:

  1. Bra fångat! En riktigt hemsk plåga på sina ställen.

    SvaraRadera
  2. Att du fick en så bra bild av den. Ja de är riktiga sommarplågor på sina ställen

    SvaraRadera
  3. Absolut plåga och bra temaval.

    SvaraRadera
  4. ha ha just idag har jag handlat på mig myggmedel innan vi åker norrut. Jodå det kan finnas att handla i butiken 1,5 mil från gården, men ibland så har allt myggmedel tagit slut och då står man utan i minst en vecka innan nästa påfyllning, så vi garderar alltid med att köpa med oss.

    Väldigt bra fångat - drämde du till den sedan ??!! ;-)

    SvaraRadera
  5. Fin bild på ett litet odjur!

    SvaraRadera
  6. Väldigt snyggt fotat, trots motivet;)

    SvaraRadera
  7. Ja nog har de plågat en och fortsätter! Men du har fått till ett jättebra foto! Hade svårt med det då det är jag som är läckrast när det kommer och det går inte att fota Macro på nära håll med mitt objektiv! Underbart!!! Kram ;D

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.