söndag 7 juli 2013

Foto 208 TÄRNA (326)




8 kommentarer:

  1. Bra tolkning :-), för jag har också funderat på hur jag ska lösa temat.

    SvaraRadera
  2. Tärnat och gott! Blir det en paj måntro?

    SvaraRadera
  3. Har just tärnat till fyllning i bullar! Gott av det tärnade vad det än blir hos dej!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  4. En god paj på g? :) Rabarber är SÅ gott!

    SvaraRadera
  5. Hej, jag gjorde rabarbersalsa förut som var jättegod till grillat kött. Rabarber är gott, en säsongsvara. Hoppas solen värmt dig idag, tog premiärdoppet i sjön så varmt var det hos mig
    Kram

    SvaraRadera
  6. Rabarber är gott, men jag måste vara försiktig med det för njurarnas skull. Jag köpte en rabarbersort som inte har så mycket oxalsyra, men den levde bara i tre år sedan dog den av någon märklig anledning. Sedan har jag inte brytt mig att skaffa ny, för jag tror att de uppdrivna nya sorterna inte är lika härdiga (gäller alla växter) som de gamla sorterna - typ torpväxterna.

    SvaraRadera
  7. Ska ut i trädgården senare i dag och plocka lite rabarber. Ska prova ett recept på rabarbermarmelad.

    SvaraRadera
  8. Klurig tolkning, den hade jag inte tänkt på

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.