fredag 2 maj 2014

FOTO 122 ENGAGERAD (42)




4 kommentarer:

  1. Klara fina färger på en engagerad fågel! Snyggt!

    SvaraRadera
  2. Hos oss var den så engagerad att televerket fick byta stolpe ;)

    SvaraRadera
  3. De brukar vara väldigt engagerade när det gäller att hacka. Snyggt fångat!

    SvaraRadera
  4. Jo det kan jag hålla med om att den är....en hackspett fick rena rama nojan och började hacka på alla möjliga hus på gården i norr! Överallt var den och det fanns inga skadeinsekter att jaga i de gamla husen kan jag lova utan den trummar ju på för att märka in sitt revir också. De är fridlysta så jag kunde inte jaga den, men jag satte upp massor med hackspettsatrapper på olika knutar och då trodde den att reviret var upptaget av annan hanne och flyttade :-))

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.