söndag 20 januari 2013

FOTO 20; VÄRME (350)




Skönt med en värmande brasa. 

9 kommentarer:

  1. Så fint fångad eld, man riktigt känner värmen!

    SvaraRadera
  2. Som en explosion av eld. Snyggt!

    SvaraRadera
  3. Varmt och skönt är det med brasa!

    SvaraRadera
  4. Skönt efter kylan som vi hade nyss ;)

    SvaraRadera
  5. Men så underbart! Skulle gärna värma mina kalla händer framför den brasan. Jättefin tolkning och vacker bild.

    SvaraRadera
  6. Man blir varm av att titta på den bilden :)

    SvaraRadera
  7. En brasa är underbar när man varit ute på långpromenad i kylan. Den lyxen saknar jag.

    SvaraRadera
  8. Du har verkligen lyckats fånga känslan av värme.

    SvaraRadera
  9. Oj, jag kunde nästan känna värmen genom datorskärmen! :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.