söndag 3 november 2013

Foto 328 SLUMP (274)




8 kommentarer:

  1. Den där slumpen ... en nit-älskare ;))
    http://fototrillian2013.blogspot.se/

    SvaraRadera
  2. Man önskar vara att den där slumpen var på ens sida lite mer.

    SvaraRadera
  3. Ja, en slump är det om man vinner, för oftast gör man ju inte det.

    SvaraRadera
  4. Ja, det sägs ju det... Bra tolkning!

    SvaraRadera
  5. Fick två trissar i present i fredags....tyvärr får jag gå till jobbet i morgon!

    SvaraRadera
  6. Ja, det pirrar lite när man skrapar. Den här gången måste det väl ändå vara min tur... Men, nej slumpen är aldrig på min sida.

    SvaraRadera
  7. Hoppas att det inte var en nitlott.

    SvaraRadera
  8. Absolut en slump och KLOCKREN tolkning!!! Kram ;D

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.