tisdag 17 september 2013

Foto 280 TRIANGEL (eget tema 11)


10 kommentarer:

  1. Spännande bild! Jag kan inte alls lista ut vad jag tittar på - men gillar den, det gör jag :)

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig och vacker! Den ska jag fundera på under dagen...

    SvaraRadera
  3. Undrar... En ljusreflex på något lurvigt... Nä, jag har ingen aning, men en triangel är det helt klart.

    SvaraRadera
  4. Fint här inne, som vanligt, många tufft tolkade teman.
    Tack för titten hos mig!

    SvaraRadera
  5. Roligt eget tema! Men vad är det...spännande! Snyggy fotat :)

    SvaraRadera
  6. Vad cool bild men håller med övriga, har ingen aning om vad det är.

    SvaraRadera
  7. Rolig bild, men som de flesta andra som kommenterat är jag verkligen nyfiken på vad det är som triangeln sitter på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu ska jag stilla allas nyfikenhet. I stugan har vi gott om mygg och ibland brukar vi tända en myggspiral för att hålla myggen borta. Detta är glöden längst ut på myggspiralen. Inte helt lätt att klura ut:=)

      Radera
  8. Den var lurig! Trodde inte de fanns kvar att köpa längre! Härligt hur du fångat den på fotot SMART!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  9. ahhaaa det var därför jag någonstans där långt långt i bakhuvudet tyckte att jag kände igen det på bilden, men jag kunde absolut inte gissa att det var det....

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.