lördag 29 juni 2013

Foto 200 TINDRAR (315)


5 kommentarer:

  1. Härliga ljusbrytningar det kan bli genom glas å vätska! Underbart skådespel du fångat!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  2. Hej, vilka fina foton du visar. Jag har grunnat på denna fotoutmaning ett par år men ännu ej kommit till skott. Kanske för att jag bloggar regelbundet ändå, men, det kanske blir av vem vet? Många av mina bloggkompisar kör racet.
    Nu är jag nästan mätt på vackra sommarblomster, tänk, som man längtade efter att få fota blommor i våras, nu längtar jag redan till höstfärgerna i skogen, "ler"
    Ha en fortsatt fin sommarhelg!

    SvaraRadera
  3. Så läckert! Tog ett bra tag innan jag förstod vad det var.

    SvaraRadera
  4. Vackra ljusbrytningar genom glaset som tindrar på underlaget. Ser väldigt somrigt och behagligt ut.

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.