onsdag 6 februari 2013

Foto 38 PRICKIG (241)




Det lyser vackert i grannens äppelträd. 

7 kommentarer:

  1. Härliga prickar som blivit klara med skarpa ytterkanter! Blir mångfald av färgnyanser när man tittar länge! ;D

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har fått till det på den här bilden

    SvaraRadera
  3. Vilka läckra "cirkliga" (man kan alltid hitta på nya ord - kanske kan an få med ett i svenska akademiens nyordslista någon gång *L*) prickar du fått till. Läckert!
    Läste din berättelse om ditt äventyr med den frysande Bubblan och skrattade så sambon fick ta del av den :) Kan tänka mig att det inte var så roligt just då däremot ;) Tur att det komme en räddare i nöden!
    Nu hade man gärna haft en fin bubbla i garaget att ta fram o fin-åka med på somrarna!

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar bild! Ja inte är det äpplena som lyser i varje fall :-)

    just det - abstrakta bilden hos mig är en bordslampa i metall

    SvaraRadera
  5. Vad fint du har fått till det prickiga med läcker bokeh!

    SvaraRadera
  6. Supervacker prick-bokeh! Urskön tolkning av temat.

    SvaraRadera

Jag blir så glad när jag får kommentarer till mina bilder.